Mijn excuses - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Esther Keetlaer - WaarBenJij.nu Mijn excuses - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Esther Keetlaer - WaarBenJij.nu

Mijn excuses

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

17 Juli 2015 | Aruba, Oranjestad

Ik wil jullie allemaal mijn excuses aanbieden, ik zie dat het al bijna een jaar geleden is dat ik een verslag geschreven heb.
Maar daar zijn eigenlijk 2 redenen voor:
Nummer 1: heel veel lieve vrienden en familie hebben inmiddels ook een Facebook account, zodat jullie via die weg onze leuke activiteiten kunnen volgen.
Nummer 2: we doen nog steeds heel veel leuke dingen, de weekenden voelen nog steeds als mini-vakanties, maar inmiddels is het leven hier ook 'gewoon' geworden. We hebben onze sporten, onze activiteiten op school, boodschappen doen, reparaties regelen, onze vrienden hier. Eigenlijk dus ons gewone leven.
Als we nog in NL gewoond zouden hebben, zou ik ook geen verslag bij houden.
Dit zal dus het laatste verslag worden, sorry.

Maar voor ik stop, nog even wat info van deze kant:
- Daan en Nessa zijn over naar klas 4 (groep 6) met wederom fantastische rapporten!
- in juni zijn onze kanjers al weer 9 jaar geworden! En het was superleuk dat opa en oma daar bij aanwezig waren!
- ik blijf wederom zitten, nog een jaartje klas 5, helaas zonder mijn topparallel Ronald, maar met mijn super parallel Eline. En we krijgen er een nieuwe parallel bij.
- Dick zijn werk gaat met ups en downs. Het ene moment heeft hij werk zat, het andere is hij wat meer thuis.
- op school heb ik het nog steeds enorm naar mijn zin, ik heb afgelopen jaar een fantastische groep gehad, ik ga ze echt enorm missen. Maar komend jaar zal weer voldoende uitdagingen bieden.
- Daan en Nessa hebben allebei hun zwemdiploma F gehaald (het laatste wat mogelijk was)
- Nessa gaat volgende week leren surfen, ze heeft er erg veel zin in.
- Deze week hebben Daan en Nessa een super camp gehad bij Kids@Work! Ze hebben heel veel geleerd en leuke dingen gedaan!
- we gaan deze vakantie nog veel leuke dingen doen hier op het eiland, lekker genieten van de zon, het strand en de zee. Maar ook van de bergen, de duinen en de natuur.

Dus ayo, tur hende! Tot ziens op Facebook of via Whatsapp of mail.
Esther.

• 19 Juli 2015 - 14:31

Nelleke:

Hallo Esther,
    helemaal goed en we blijven je volgen op Facebook. Groetjes en dikke knuffels voor allemaal, Jacob en Nelleke